LuciBuri: Krásný dobrý den, jsem totální nováček v pěstování kytiček. Už 3. rok se pokouším o krásné převyslé truhlíky plné květů, ale vždycky mi vyhodí jen šlahouny s pár květy a ve vrchní části truhlíku jsou "plešaté". Můžete mi prosím poradit, jak docílít krásných velkých "poštářů"??? Moc vám všem děkuji za odpověď. Lucka smile
Marvella: Dobrý den Lucko. záleží co v truhlících pěstujete. Ale dle mojí zkušenosti je důležitá pravidelná zálivka a hnojit a hnojit....Já hnojím Kristalonem a mám ho léty osvědčený, kytičky rostou krásně v truhlících i na zahradě a to jak kvetoucí nebo jen zelené. A také je to o tom, zda máte správně zvolené květiny na správnou stranu. Sluníčko - muškáty, verbeny, petunie...., stín - fuchsie, begonie, voskovky....I to je důležitá věc pro úspěch. Marcela
LuciBuri: Děkuji smile Já právě dala do předmětu petunie/surfinie. Také hnojím, mám je na slunečnou stranu, daří se jim dobře, ale nevím, zda mohu zastřihovat nebo jak docílit toho, aby nebyli nahoře plešaté lol
Marvella: Specielně u surfinií se mi to také někdy stane. Vlastně tíhou padají dolů a nahoře kde nic tu nic. Tak to nevím, jak Vám poradit. Letos je mám zatím krásné, zatím dlouhé cca 70 cm a nahoře jsou pořád pěkné. U některých truhlíků to dělám tak, že je osadím nejen převislou kytičkou, ale i nějakou klasickou, takže to pak vypadá celou sezonu opravdu moc pěkně. Třeba Vám někdo ještě poradí co s tím. Marcela
Marie Fárová: Lucko, letos mi právě surfinie nechtějí dělat převis, truhlíky jsou krásné na pohled z pokojů. Přidávám i ostatní truhlíkové květiny.
cz
Balzamína (Impatiens wallerana)
Balzamína (Impatiens wallerana)
cz
Begonie (Begonia)
Begonie (Begonia)
cz
Surfinie (Surfinia)
Surfinie (Surfinia)
cz
Surfinie (Surfinia)
Surfinie (Surfinia)
cz
Surfinie (Surfinia)
Surfinie (Surfinia)
cz
Surfinie (Surfinia)
Surfinie (Surfinia)