Vendakv: Chtěla bych taky přispět aspoň pár fotkami mých pokojovek,nejsem vůbec odborník na názvy , pokud budu mít někde špatný název a taky někde nevím o co jde ,budu ráda,když mi s tím pomůžete wink
Ještě mám orchidee,které teď nekvetou, banánovník,ten jsem ani nefotila ,zrovna prochází léčebnou kúrou (našla jsem na něm dokonce dva druhy příživníků sad ...) Ibišek nafotím až se rozpukne poupěbig_smile
Měla jsem kytiček víc,ale jak už jsem psala jinde, přes zimu mi chřadnou sad
Editoval Vendakv (25.01. 2012 18:22:06)
cz
Begónie - nějaký druh, kvete drobnými kvítečky do růžova (Begonia)
Begónie - nějaký druh, kvete drobnými kvítečky do růžova (Begonia)
cz
Dračinec, dracéna (Dracaena marginata)
Dračinec, dracéna (Dracaena marginata)
cz
Druh potosu (Scindapsus)
Druh potosu (Scindapsus)
cz
Gumovník (Synadenium grantii)
Gumovník (Synadenium grantii)
cz
Orchidej (Phalaenopsis)
Orchidej (Phalaenopsis)
cz
Pokojoví miláčci - rostliny k určení 1
Pokojoví miláčci - rostliny k určení 1
cz
Potos (Epipremnum pinnatum)
Potos (Epipremnum pinnatum)
cz
Syngonium (Syngonium podophyllum)
Syngonium (Syngonium podophyllum)
cz
Tenura trojžilná (Sansevieria trifasciata)
Tenura trojžilná (Sansevieria trifasciata)
cz
Vánoční kaktus (Zygocactus truncatus)
Vánoční kaktus (Zygocactus truncatus)
Vendakv: a nový přírůstek smile,  máte někdo zkušenosti s pěstováním této orchideje,nebo je to jako u ostatních!? Koupila jsem si ji v kauflandu za super cenu 120,-
cz
Orchidej (Dendrobium nobile)
Orchidej (Dendrobium nobile)
Marvella: Dobrý den Vendo, Dendrobium pěstuji na okně, ne na prudkém slunci. Na některých mi vyrůstají nové odnože-keiki, které uříznu, zasadím a většinou se krásně začnou rozrůstat i kvést. Zalévám jako ostatní orchideje. Někdo je jednou týdně namočí do vody na několik hodin a pak dá zase zpět do květináče. Já je zalévám 1-2x týdně mírně a odstátou vodou. Máte krásnou barvu, já mám jen samé bílé. Marcela