laotaoc: Bradavice jsou významným signálem organismu, že není schopen vylučovat a to po fyzické, i mentální stránce. Odstraněním bradavic vypálením, či vlaštovičníkem můžete vše jen zhoršit. Doporučit Vám mohu pouze jedno z nejmenšího zla, asice homeopatikum Thuja 5CH. Ideální je vyhledat profesionálního homeopata, popř. člověka praktikujícího čínskou medicínu. Váš problém je vnitřního původu a odráží se na kůži. Potlačením kožních projevů různými "anti" jen zatlačíte patologii hlouběji do organizmu.
Přeji Vám úspěšnou léčbu a spokojenost, Petr K.
YOS: Nejsem ani lékař ani homeopat, ale nevěřím, že bradavice jsou signálem organismu. Je to pouze druh papillomavirusu. Stačí jen nepatrné poranění kůže a kontakt s tímto virusem a je to. Preventivně je nutné po vstupu do společenských prostor jako jsou bazény, sauny, tělocvičny atd. dobře umýt a osušit nohy i ruce. Vlaštovičník je běžný plevel se žlutými kvítky, který roste téměř všude. Mám ho i na zahrádce. Nejlépe mít doma jednu rostlinku, třeba v květináči a denně místo natírat. Ulomit větvičku a oranžovou šťávou, která z ní vytéká poťukat postižené místo. Léčení trvá déle, ale  je určitě bezbolestné a bez veškerého rizika. Jen pozor na oblečení, šťáva barví.

Všechno jde tak, jak má jít.
blanka12: My máme dobrou zkušenost s vlaštovičníkem. Roste na jaře jako plevel kolem cest. Má žluté květy. PO ulomení oddenku teče mléko, které se nakapa na bradavici a nechá zaschnout. Po čase jste bez bradavic.
Marvella: Také samozřejmě záleží, kolik bradavic chcete zlikvidovat. Jako malá holka (2. třída) jsem měla údobí, kdy vlaštovičník od maminky nepomáhal, protože se mi jen na rukou objevilo veliké množstí bradavic (cca 100 ks) a pro mě to bylo asi tenkrát dost deprimující. Takže rodiče přistoupili k razantnější léčbě a bradavice mi vypalovali na kožním dusíkem. Bylo to nepříjemné, ale nic co by se nedalo vydržet. Fakt je ten, že od té doby jsem už bradavici nikdy žádnou neměla a že to už je opravdu hodně dlouho!